loading...
downloade1
seksise بازدید : 8 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

سب درامد از سایت معروف cashfiesta

 

سلام دوستان واقعا اگه دنبال پول بی‌ درد سر هستید و حوصلهٔ دل‌ کندن از اینترنت  رو ندارید و اگه  دوست دارید پول تو جیبی‌ تون رو خودتون در بیارید پول  شارژ  پول اینترنت و ... هم همینطور و در آخر پس‌انداز هم داشته باشید ؟ اگه می‌خوای خوب مابقی شو بخون :) این سایت رو که می‌خوام  معرفی‌ کنم اسمش هست cashfiesta با ۱۰ سال سابقه کار در اینترنت  نحو پرداخت پول هم به صورت چک هست و به هر نقطه از جهان ارسال میشود که ایران  هم جز آن هست خوشبختانه چکی‌ که دریافت می‌کنید رو میتونید تو هر بانکی‌ نقدش کنید برای چگونگی ثبت نم به مطلب زیر که مفصل توضیح داده شده یه نگاهی بندازید  این توضیح  مال چند سال قبل هست و من از یه سایت کپی‌ کردمش ببین باز هم میگم یه بار امتحان کن هیچی‌ ازت کم نمی‌شه من که خودم راضی‌ هستم  نباید زود مایوس شوید چون این کار‌ها فقط زمان می‌خواهد  و شما هم فقط دنبال زیر مجموعه باشید همین کاری که من الان دارم انجام می‌‌دهم خوب ما باقی‌ آموزش را  بخوانید

 

راهنمای گام به گام ثبت نام در  cashfista

پس از اينكه در سايت ثبت نام كرديد بايد برنامه مخصوص پخش تبليغات را دانلود كرده و نصب كنيد. براي اين كار وارد حساب خود شويد.سپس از لينك download fiestabar استفاده كرده و آنرا دانلود كنيدپس اتمام دانلود، آنرا اجرا كنيد تا نصب شود. بعد ازنصب آيكون اجرايي برنامه به desktop ويندوز اضافه خواهد شد كه از طريق آن مي توانيد آنرا اجرا كنيد. علاوه بر اين هربار كه ويندوز اجرا شود همزمان بطور خودكار اين برنامه نيز اجرا خواهد شد.پس از اينكه نوار تبليغاتي login شد برنامه اجرا مي شود و يك نوار در بالاي صفحه desktop ظاهر مي شود. كه در شكل زير نشان داده شده است.

همان طور كه مي بينيد آدمك در حال خواب است. در نوار قسمتي وجود دارد كه شمارنده است و در حالت وجود تبليغات و فعال بودن آدمك شمارش مي كند . تقريبا چند ثانيه يك شماره مي اندازد. اين نشان دهنده امتيازات ماه جاري شماست. و درآمد شما مستقيما به مقدار آن بستگي دارد. علاوه بر آن يك علامت دلار نيز در قسمت taskbar سمت راست قرار دارد كه وقتي كه رنگ آن سبز است شمارنده در حال شمارش بوده و شما درآمد كسب مي كنيد و وقتي رنگ آن قرمز است شمارنده متوقف بوده و درآمد كسب نمي كنيد.لازمه آنكه شمارنده شمارش كند آن است كه اولا تبليغات درحال پخش باشد و دوما آنكه آدمك فعال بوده و در حال راه رفتن باشد.اگر تبليغات در حال پخش باشد ولي آدمك درحال خواب شمارنده متوقف خواهد بود. در اين حالت شما با انتقال شمارنده روي نوار تبليغات مي توانيد آدمك را فعال كنيد تا شمارنده شروع به شمارش كند.

نكته مهم ديگر اينكه گهگاه آدمك از سمت چپ شروع به حركت روي نوار تبليغات مي كند. در اين حالت نيز شمارنده متوقف است كه شما بايد روي آدمك كليك كنيد تا به جاي خود برگشته و شمارنده شمارش را از سر گيرد.

نكته بسيار مهم ديگر اين است كه مقدار امتيازي كه شمارنده نشان مي دهد دقيقا همان مقدار امتياز ثبت شده روي سرور در حساب شما نيست و هر از چندگاه شما لازم است كه مقدار امتيازات خود را روي سرور ثبت كنيد. اگر اين كار را نكنيد در مدت زمان طولاني خودبخود ارتباط برنامه با سرور قطع شده(پيغام lost connection مي دهد كه لازم است دوباره login كنيد.) و كل امتيازاتي را كه بعد از آخرين ثبت جمع كرده ايد از دست خواهيد داد. توصيه مي كنم هر 50 يا 100 امتيازي كه جمع شد آنرا روي سرور ثبت كنيد.

براي ثبت امتيازات جمع شده ماوس را روي نوار برده و كليك راست كنيد سپس اولين گزينه يعني change  user را انتخاب كنيد.برنامه امتيازات حمع شده را به حساب شما منتقل خواهد كرد.علاوه بر اين شما با معرفي اين سايت به ديگران و ثبت نام آنها از طريق لينك referral شما مي توانيد به جمع آوري امتيازات بيشتري بپردازيد. براي ديدن لينك مخصوص خود روي نوار كليكراست كرده و گزينه help و سپس referral را انتخاب كنيد. در صفحه اي كه باز مي شود آدرس لينك اختصاصي خود را در سايت خواهيد ديد

در این سایت هر 1000 امتياز معادل 1$ است.همانطور که گفتم  وقتي كه علامت دلار قرمز رنگ است تبليغاتي وجود ندارد و وقتي سبز رنگ است شمارنده شروع به شمارش مي كند. يك آدمك در نوار تبليغات وجود دارد كه اگر در حال راه رفتن باشد علامت دلار سبز رنگ بوده و شمارنده مي شمارد. و اگر خواب باشد علامت دلار قرمز رنگ مي شود. بايد ماوس را بر روي نوار ببريم تا بيدار شده و شمارنده به شمارش خود ادامه دهد. علاوه بر اينها شما ماهيانه يكسري موارد ويژه داريد كه در صورت ثبت نام كردن در آنها به طور از8000 امتيازتا۵۰۰۰0 امتياز به حسابتان اضافه مي شود. آخر هر ماه امتيازات ماه جاري به حسابتان در جدول last mounth اضافه شده و شمارنده صفر مي شود. دقت كنيد كه شمارنده امتيازات ماه جاري را نشان مي دهد. اگر بيش از 30000 امتياز جمع كنيد خود سايت 7000 امتياز به شما جايزه مي دهد. حداقل مقدار چك پرداختي 50$است. دقت كنيد بابت هزينه ارسال چك براي شما 2$ از حسابتان كم خواهد شد.

علاوه بر اين شما با معرفي اين سايت به ديگران و ثبت نام آنها از طريق لينك referral شما مي توانيد به جمع آوري امتيازات بيشتري بپردازيد. براي ديدن لينك مخصوص خود روي نوار كليك راست كرده و گزينه help و سپسreferral را انتخاب كنيد. در صفحه اي كه باز مي شود آدرس لينك اختصاصي خود را در سايت خواهيد ديد

موارد فوق كليه نكات مربوط به نحوه جمع آوري امتياز بود.

مقدار درآمد شما به عامل ديگري نيز بستگي دارد كه همان ضريب فردي هر كاربر است. indivdual payrate

براي ديدن اين مقدار و نحوه  محاسبه آن به حساب خود وارد شده و روي گزينه my account كليك كنيد. در اين قسمت گزارش حساب خود را مي توانيد ببينيد. جدولهاي زيادي وجود دارد كه يكي از آنها جدول محاسبه ضريب است.

محاسبه اين ضريب رابطه مستقيم با offer هايي دارد كه شما در آنها ثبت نام كرده ايد. offerها سايتهايي هستند كه به شما پيشنهاد شده تا در آنها ثبت نام كنيد. معمولا نتيجه ثبت نام در يك offer بعد از حدودا چهارهفته مشخص مي شود. اكثر ثبت نام ها مخصوص كشور آمريكاست و ما نمي توانيم در آنها ثبت نام كنيم خيلي از آنها هم براي ثبت نام creditcard لازم دارند و تعداد كمي از آنها هستند كه مجاني بوده و بين المللي هستند. هر offer كه ثبت نام كرده باشيد باعث افزايش ضريب فردي شما مي شود. مثلا با توجه به جدول اگر 6 ثبت نام داشته باشيد ضريب شما يك خواهد بود. يعني هر 1000 امتياز معادل 1 دلار خواهد بود. و اگر در هيچoffer ثبت نام نكرده باشيد ضريب شما 01 خواهد بود يعني هر 1000 امتياز معادل 01 دلار خواهد بود. .

 سه جدول اول به ترتيب عبارتند از :

·         Previous Months: ماههاي گذشته

·         Current Month: گزارش امتيازات جمع آوري شده در ماه جاري

·         Last Month: گراش ماه قبل از ماه جاري

دقت داشته باشيد كه شمارنده نوار تبليغاتي فقط امتيازات ماه جاري را نشان مي دهد و آخر هر ماه براي ماه جديد صفر مي شود.

                               تا دیر نشده برای ثبت نام اینجا کلیک نمائید


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 3,488